poniedziałek, 19 kwietnia 2021

Pora na huraganowe siewy!!


Jest późno na część siewów, więc przyspieszam gwałtownie. 
Dziś co prawda nie siałam, bo pojechałam po paszę dla zwierząt, ale jutro będą huraganowe siewy. 

Wczoraj ustawiłam sobie wielki stół roboczy do siania moich warzyw w doniczkach i w paletach, na dworzu, na podwórku. 

Warsztat pracy urządzony, jutro przystąpię do huraganowych siewów. Postaram się posiać wszystkie możliwe warzywa, które powinny być wysiane w kwietniu. Jak znam siebie - to gdy wpadnę w trans siewczy rano, to skończę dopiero jak będzie już ciemno.

Będę siać w towarzystwie moich kotów i psów, które mnie obserwują co ja ciekawego robię i wylegują się w pobliżu wokół mego roboczego stołu i na nim 😁

Izabella INDIANKA Redlarska


Co siać w kwietniu? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam na warsztaty permakulturalne na moim Rancho :)

Ziemia się szybciej kręci i czas szybciej ucieka

Ja to czuję od dłuższego czasu, że czas szybciej biegnie niż dawniej. Sądzę, że to ma związek z tym, że Ziemia zwiększyła obroty. Brakuje mi...